Jako rekruter, jakiego rodzaju treści powinieneś umieszczać w sieci? I co robi Twoja firma, aby tworzyć interesujące treści dla swoich docelowych odbiorców?
Świetna treść prowadzi do wzmocnienia marki online, zarówno Twojej osobistej marki jako rekrutera, jak i marki Twojej firmy jako agencji/pracodawcy. Jak piszą nasi przyjaciele z CopyBlogger:
"Branding to nie nazwa Twojej firmy. To nie jest tag line. To nie jest logo. Branding to po prostu inna nazwa na tworzenie percepcji. Kiedy marketerzy pytają: "Jak chcemy oznaczyć marką ten produkt?", tak naprawdę pytają o to, jak chcą, aby ich odbiorcy myśleli o tym produkcie, kiedy już pojawi się na rynku. Marka to obietnica. To oczekiwanie na doświadczenie".
Do łatwych do stworzenia treści należą:
Bardziej zaawansowane treści wzbudzą większe zainteresowanie, ale wymagają też więcej wysiłku:
Jakich metod content marketingu używasz? Daj nam znać w komentarzach!